Blog > Komentarze do wpisu

W internetowym CNN Warszawa trochę słabo

Nie chciałem, żeby ten blog stał się miejscem opanowanym przez czepialskie wpisy, ale dzisiaj coś mnie znowu tknęło i postaram się tym, w miarę krótko, podzielić.

.Eye on Poland / CNN

Korespondenci z CNN nawiedzili nasz kraj. Akcja nazywa się "Eye on Poland". Przez cały tydzień będą przybliżać międzynarodowej widowni sprawy związane z naszym krajem  Z tego co zdążyłem się zorientować, Polska nie jest wreszcie przedstawiana przez pryzmat koronczarek z Koniakowa i orki koniem na ugorze. To cieszy. Było coś o rajdach w Łodzi jak w "Fast and Furious" i o tym jak nasz kraj wychodził zwycięsko z komunizmu. A także o najbardziej znanych rodakach, z gościnnym udziałem miłościwie nam panującej Dody.

Doda Elektroda najsławniejsza z Polek
Doda w towarzystwie Szopena, Kopernika i JP2 / CNN

Artykułom w internetowym serwisie CNN towarzyszą flashowe reklamy oraz bannery mające zachęcić do wizyty w naszym kraju. Jest przyjemna animacja zapraszająca do Gdańska oraz całkiem udany reklamowy wieżowiec (żeby nie było, że nie o wieżowcach) promujący nasz kraj. 

Banner CNN Gdańsk

Fragment animacji reklamującej Gdańsk - prosty i estetyczny

Kiedy jednak przy kolejnym odświeżeniu strony zobaczyłem zajawkę Warszawy - akcja mojego serca została chwilowo wstrzymana.

Najpierw pojawia się obrazek z samolotem, potem mapka Polski ze stolicą zaznaczoną czerwoną gwiazdą (Oni ciągle tutaj są). Następnie wlatujące widoczki ze stolicy, wszystkie w jakości, delikatnie mówiąc, telefonicznej (wczesne sony ericcsony - dziwne ciemne obwódki wokół fotografii?). Na koniec zdjęcie BUWu z wyjątkowo nieciekawej perspektywy i logo "Fall in love with Warsaw" - zdecydowanie najepsza część przedstwienia. Banner linkuje do strony e-warsaw.pl, której design przypomina nieco pionierskie czasy internetu. Daleko mu w każdym razie do panujących obecnie trendów. 

Banner Warszawa w CNN

Wieżowiec reklamujący Warszawę / CNN

Zdaje sobie sprawę z marudnego tonu, ale skoro już władze Warszawy postanowiły promować w ten sposób swoje ciekawe i nowoczesne miasto to warto by pokusić się o nieco większą staranność. Coraz częściej ludzie czerpią informacje o świecie z sieci i nie zanosi się na to, żeby tendencja ta miała się odwrócić. Stworzenie porządnego wizerunku miasta w internecie chyba nie jest chyba aż tak karkołomnym przedsięwzięciem?

poniedziałek, 06 października 2008, ucholife

Polecane wpisy

  • Chrysler Building kupiony przez Abu Dhabi

    Stało się. W połowie lipca budynek - ikona stylu art deco , uważany za najpiękniejszy wieżowiec na świecie został sprzedany. TMW, niemiecki oddział kompanii in

  • Pożar we Wrocławiu

    Chciałem dzisiaj zaprosić czytelników na moje ulubione miejsce obserwacyjne. Mimo, że nie jest to najwyższy możliwy do osiągnięcia we Wrocławiu pułap, ani też n

  • Kaczka z chaosu

    Z zamieszania i chaosu wynurzyła się kaczka . Żadnych niebezpiecznych aluzji się nie spodziewajcie bo to jedynie kaczka dziennikarska. Poprzednie dwie notki chc

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
mareksywins
2009/03/23 00:34:49
Właściwie to nie wiem, czego się czepiasz, ale przywitać się chciałem ;) z kolegą Uszatym, żeby nie było, że nie odwiedzam... btw. coś słabo sprawdziłeś, bo wokół tego tematu z posta był mały skandal z Krakowem w tle i Twoja matka Jedyna karmicielka pisała o tem ;)
-
mareksywins
2009/03/23 00:57:15
No to się przywitałem... jak to Ucho nie żyje!!!... nie wiem co powiedzieć... przecież tak niedawno rozmawialiśmy...
-
Gość: Irzyk Iga, *.play-internet.pl
2015/04/08 00:21:47
Pamiętam, jak nasze media cieszyły się z tego programu, chociaż sama go wtedy nie obejrzałam. Oczywiście Doda znalazła się tam przez nieporozumienie ;)

.

Google